22 aug. 2012

Längesen!

Nu var det ett bra tag sedan sist. Och det har givetvis hänt massvis i mitt liv. Har tänkt skriva i många dagar nu, men min ork har helt försvunnit. Från att ha varit en mycket rastlös själ, har jag blivit konstant trött. Så, redan nu kl 21, känns det way over my bedtime...
Mycket som vanligt som cirkulerar. Mycket har jag lärt mig att sortera bort. Men så kommer de där dagarna ibland, då det bara inte går. Idag fick bli en sån dag. Iallafall avslutningsvis, vilket var tur, då inte hela dagen blev förstörd. Jag har så mycket att se fram emot. Jag försöker fokusera på det. Min framtid. Min lycka och framgång här i livet. Jag har kämpat i många år nu. Jag har tagit stora kliv framåt, trots enorma motgångar hela tiden. Givetvis har det inneburit enormt mycket glädje också. I nuläget just idag denna onsdag, har jag nog inte vidare nytt att skriva om, för jag orkar inte. Men jag kanske kan göra det imorgon, eller dan efter det, En annan dag helt enkelt får det bli,
Sköt om er alla, Massa Kärlek / Smulan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar