4 juni 2012

Malmö

Helgen har varit dunder! Var i Malmö i Lördags med Linda, mamma och hennes kille! Såg Ozzy med flera, ååååhh, det var ju bara som en dröm. Helt magiskt. När man tänkte på det liksom medan man satt där och bara föll in i musiken, att faaaaaan, det är ju Ozzy som står där, och bara är helt bäst. Dock hade man ju önskat att de spelade längre, det tog slut väldans så fort kändes det som! Men upplevelse jag ALDRIG kommer glömma!


Just nu är tenta, och allt vad skola heter över. Jag har en hel veckas ledighet innan jag går på mitt sommarjobb som sjuksköterska på Psykakuten i Borås! Spännande minst sagt. Livet går i vanlig takt lite upp och ner, men mestadels i rätt riktning (tror jag). Och tentan gick mycket bra, så jag kunde med ett glatt humör lämna termin 5 bakom mig, och se fram emot sommaren med ett leende på läpparna, och till höstens sista termin. Fatta vad häftigt, nu är jag snart klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar