12 nov. 2012

Kan ni fatta?

Då var den "efterlängtade" kvällen här igen... ja, eller inte... Hur som helst, ska försöka hitta lite sinnesro här, hoppas den kan infinna sig. Är ganska orolig och rastlös av mig, och det kryper fram sådär runt den här tiden ungefär. Under eftermiddagstimmarna fick jag ihop ett mycket bra personligt brev och CV som jag skickat in till SÄS, AVC. De söker sjuksköterskor där, och ja, ... jag är ju faktiskt klar om 2 månader ;) Ny namnskylt är beställd, samt den traditionella broschen. Jag bara väntar nu!!!!!

Ikväll är det fotbollsgala, så jag tänkte försöka spendera kvällen framför tv:n. Inget att plugga till för tillfället. Har betat av ytterligare en tentamen i vetenskaplig teori och metod, som jag iofs inväntar svar från, men är till 99% säker på att jag satte den! Ny tenta om en vecka i läkemedelsräkning, detta då jag hade ett fel på sluttentamen, och det godkäns ju ej, utan där är det alla rätt som gäller, alltså 100% för godkänt. Men det kommer gå fint det med. I övrigt om dagarna är jag och Linda i full färd med vår kandidatuppsats. Vi har kommit så långt som börjat med resultatet. Det blir ganska mycket för huvudet att läsa alla dessa artiklar, men helt klart intressant ämne har vi, som borde vara på tapeten för alla sjuksköterskor !! För att få ihop kategorier till vårt resultat ska vi analysera X antal (läs: många) vetenskapliga artiklar, och det tar ju definitivt en bra stund (läs: många dagars arbete) att gå igenom dessa. Men men .... Det är så det är, Och det är bara att fortsätta kämpa nu. Mållinjen är ju precis framför mina fötter nu. Kan ni fatta? Det kan knappt inte jag!! Haha ha :-D

Ha en underbar kväll nu, det ska jag försöka med! Puss och massa kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar