21 nov. 2012

Ett steg närmare

Tentorna som avlöpt varandra de senaste veckorna är avklarade. Har fått besked på vetenskaplig teori o metod, vilket var godkänt :-) Var inne på högskolan i måndags och skrev läkemedelsräkningen, vilket kändes godkänt till 99.9 %. Hoppas på svar därifrån så fort som möjligt.
I helgen har jag jobbat på psykiatriska akutmottagningen. Så värst mycket har egentligen inte hänt sedan sist, förutom att klockan tickar på, och jag hela tiden kommer ett steg närmare examen. Ska försöka skicka in intresseanmälan till olika ställen så som vårdcentraler, hemsjukvård, SÄS i Borås samt SÄS i Skene. Mest för att sprida ut mitt namn, och meddela att jag är färdig utbildad i januari, om någon skulle vilja anställa en mycket duktig sjuksköterska (på vikariat eller en tillsvidare tjänst) som söker utmaningar och ett spännande arbete ;-P, haha ha ! Hoppas starkt på ansökan som jag skickade till AVC. Det hade vart toppen att börja där. Helt perfekt för mig, och en bra merit när jag ska söka till vidareutbildningen om sådär ett år.
Nä, har grejat och fixat med lite pappers arbete här hemma.. och nu är jag klar med det, så jag tänkte slänga mig (ordagrant nästan,) på soffan nu och hoppas på att det går någon bra film som jag kan vila mina ögon (som fortfarande känns något snurriga) på. (Blev lite mycket idag under arbete med uppsatsen)

Ha en underbar kväll nu, det ska jag ha, PUSSKRAM /Smulan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar