28 aug. 2012

Startade morgonen genom att dra på mig träningskläder och springa en runda.Skönt, att rensa huvudet och bara springa av sig allt negativt. Ska försöka komma ut på en runda en gång om dagen, då helst på morgonen eftersom det blir bäst effekt före frukost. Får passa på nu medan jag är "ledig" från skolan. Är ju inte direkt ledig i den bemärkelsen, utan håller ju faktiskt på att förbereda mig inför slutexaminationerna på sjuksköterskeprogrammet :)
Annars idag ska det bli inköp av svarta pumps, eftersom jag ska på bröllop på Lördag. Och jag känner att jag måste ha ett par nya. Svarta funkar ju alltid. Ska också se om jag hittar ett par bra stövlar till Elias, eftersom hans gamla gått sönder. Sen blir det städ och annat småplock här hemma innan lillan ska hem igen <3 Hoppas ni får en härlig dag! PussKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar