8 maj 2012

Slutat röka!

Veckan fick startas genom att vi alla blev helt sjuka... Annars skulle den börjats på AMBULANSEN ju. Gissa om jag är besviken och ja... bara helt missnöjd med läget, Meen... inte så mycket att göra åt! Jag har haft 39-40 graders feber sen i söndags. Ska till vårdcentralen imorgon. Nova lillan hade misstänkta vattenkoppor, som nu plötsligt bara försvunnit, så det var inga koppor. Elias har haft feber igår, och Noel fick magsjuka. Rena sjukstugan har vi haft. Nu är barnen på bättringsvägen, bara jag kvar. Hoppas verkligen att jag kan gå på torsdag. Det är ju detta som jag sett fram emot och väntat på sen jag började läsa till sjuksköterska. Får ta dagen imorgon med att läsa inför tentan som  kommer vara om 4 veckor. Och vila mig såklart, så att jag frisknar till!
Vet ni vad jag mer gjort? Jo, slutat röka. I och för sig bara andra dagen, men mitt i allt som händer runt mig tycker jag själv att det är ett under. Och jag ska fixa det. Och säger jag att jag gör det, Då GÖR jag det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar