15 apr. 2012

Nåväl...

Skulle kännas konstigt att ta bort den tror jag, än iallafall, så den får nog vara kvar ett tag till.
Söndag annars idag. Varit ute hela förmiddagen med Linda och Jamie. Underbart att se de små så fulla av skratt, lek och bus! Underbara raringar! Nu är det lugnt här en stund medan lillan sover middag. Pojkarna leker med kompisar. Undra just om jag ska passa på att vila lite jag med. Tvätten måste iofs hängas, meeen den kan vänta ;) Kollat upp lite inför kursslut... Faktum är just att jag inte ens börjat med uppgifterna än. Fast om jag inte är helt ute och cyklar så har jag denna veckan och en liten bit inpå nästa på mig. Så jag kanske inte är så sent ute iaf... Spånat idéer har jag ju gjort också, så egentligen är det bara att sätta sig och börja leta litteratur ( det tråkigaste ) Men men... Och väntar gör jag, på besked om ny praktikplats på sviktkursen också! Längtar så, till den :D
Helgen har varit super bra annars, hoppas ni haft en toppen helg ni med! PUSSKRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar