10 apr. 2012

Upp och ner...

Försöker se ljuset i mitt liv, vilket inte är så svårt egentligen. Men ändå... Livet går upp och ner. Ibland har jag lust att bara gräva ner mig, och stanna där tills jag känner för att komma tillbaka. Tur kanske, att det aldrig finns någon tid för det. Har haft en underbar påskhelg tillsammans med min familj! Igår var en ledig dag, vilket var otroligt skönt! Idag har jag varit på min praktikplats. Fick sluta tidigt, då det inte fanns så mycket för mig att göra, och förskyld som jag blivit passade jag på att vila mig lite. Nästa kurs jag ska läsa är svikt. Det är en valbar inriktning, och jag ser så mycket fram emot den. Önskat ny praktik plats inför den kursen har jag också gjort. Självklart blev det ambulansen! Som tur var fanns det massvis med platser där, så jag håller verkligen tummarna att en av de platserna blir min! Ambulanssjuksköterska är ju något som finns med i min dröm! Tänk, att jag faktiskt snart är klar! Fick ett mejl för ett tag sen från högskolan om att det är dax att anmäla vem man vill skriva C-uppsatsen med. Det är nära nu! Känner det ända in i fingerspetsarna! Min lilla Nova är blöj fri sedan en månad tillbaka. Så otroligt duktig är hon, och helt underbar! Åldern just nu är ju bara helt ljuvlig. Det händer mer och mer för varje dag. Pratar i 2-3 ords meningar och bara är den prinsessa som hon är helt enkelt. Hon får mina dagar att lysa, liksom mina prinsar såklart <3 Är så lyckligt lottad som har tre så fantastiska barn, som alla är helt unika på sitt eget sätt!
Nova

Elias

Noel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar